teva resposta.
són imatges reals
6.- Hi ha un eslògan i un logotip al teu anunci, en quin moment surten?
SI, el principi del anunci sort YSL (yves saint laurent)
7-Descriu la història del teu anunci i explica quin tipus de plantejament té. .
Un perfum de dona que realçarà la seva faceta més femenina i sensual. Manté un
joc de contrastos entre les flors blanques i els grans de cafè a través del seu aroma.
8-Què ens promet l'anunci que ens donarà aquell producte si el comprem?
Una fragància única per a dones rocker i rebels que no deixarà indiferent a ningú.
9-Quins són els beneficis racionals i emocionals promet?
precisament afavorir un vincle afectiu irracional entre el client i el producte o la
marca. L'objectiu és que l'usuari no canviï de producte / marca i que es mantingui
lleial encara que les prestacions o el preu siguin millorats pels productes de la
competència.
VALOR DEL PRODUCTE
10.- Quin creus que és el preu real del teu producte del teu anunci? Creus que el
producte té una càrrega irracional?
el preu varia depenent de qual escollir que van des de 35,95 € fins a 97,80 €
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada