Anunci De Perfum
Video De Perfum Chanel No.5 Colletion
El video
https://youtu.be/dnwHS3wc1B8
431 Le Loup CHANEL N°5
431 Le Loup CHANEL N°5
1). Marca del producte : Chanel no.5 colletion
2). Tipus de producte : Perfum
Producido por: Chanel
Creación: Ernest Beaux (1921)
El perfume más icónico de la historia y el color favorito de Gabrielle Chanel se únen en una edición limitada. En exclusiva y por primera vez desde su creación, el frasco de N°5 se viste de rojo.
3. Públic al que va dirigit: Chanel N.º 5 es uno de los perfumes más conocidos del mundo, creado en 1921 por Ernest Beaux para la marca de alta costura Chanel.
Nº 5 conserva su misterio, lo que hace aumentar su valor simbólico de forma que sigue siendo único para la mujer que lo elige. “Una mujer que no se perfuma no tiene futuro” decía Paul Valéry. Cada piel se adapta a él, siendo éste uno de los secretos de su longevidad.
Com a forma de vida: Chanel nº 5 és un perfum que tracta del luxe i l'elegància, que trenca amb el tradicional, és identificat com un símbol de seducció conqueridora, fins al punt que al final de la II Guerra Mundial, els soldats americans feien interminables cues a la boutique del carrer Cambon per adquirir un flascó del nº 5 per a la dona de la seva vida.
5. Audiovisual del vídeo: el color destacat és el vermell i el daurat i el Rolan a paris perquè surt la torricel I el conte és de la capilocitat vermella.
_ Música de Claude Debussy (arreglada per Craig Armstrong).
_ Protagonizada per Nicolás Kidman Rodrigo Santoro.
_ llengua: anglès
D) Ús dels colors: color que destaquen. El color vermell i veig colors binics i frescos.
_Música: inglèsa
6. El logo: surt el mig i el final del video
Primers exits: El perfum va ser tan reeixit que pas de ser exclusiu per a les clientes de Mademoiselle Chanel a no tenir una producció suficient per cobrir la demanda fora del cercle dels seus clients.
Producido por: Chanel
Creación: Ernest Beaux (1921)
El perfume más icónico de la historia y el color favorito de Gabrielle Chanel se únen en una edición limitada. En exclusiva y por primera vez desde su creación, el frasco de N°5 se viste de rojo.
El Chanel Nº5 es uno de los perfumes más vendidos del mundo - chanel
La fórmula secreta del perfume Chanel Nº5El jazmín de Grasse y la rosa de mayo son algunos de los ingredientes enigmáticos de la fragancia más famosa del mundo
Nº 5 conserva su misterio, lo que hace aumentar su valor simbólico de forma que sigue siendo único para la mujer que lo elige. “Una mujer que no se perfuma no tiene futuro” decía Paul Valéry. Cada piel se adapta a él, siendo éste uno de los secretos de su longevidad.
Com a forma de vida: Chanel nº 5 és un perfum que tracta del luxe i l'elegància, que trenca amb el tradicional, és identificat com un símbol de seducció conqueridora, fins al punt que al final de la II Guerra Mundial, els soldats americans feien interminables cues a la boutique del carrer Cambon per adquirir un flascó del nº 5 per a la dona de la seva vida.
5. Audiovisual del vídeo: el color destacat és el vermell i el daurat i el Rolan a paris perquè surt la torricel I el conte és de la capilocitat vermella.
_ Música de Claude Debussy (arreglada per Craig Armstrong).
_ Protagonizada per Nicolás Kidman Rodrigo Santoro.
_ llengua: anglès
D) Ús dels colors: color que destaquen. El color vermell i veig colors binics i frescos.
_Música: inglèsa
6. El logo: surt el mig i el final del video
Primers exits: El perfum va ser tan reeixit que pas de ser exclusiu per a les clientes de Mademoiselle Chanel a no tenir una producció suficient per cobrir la demanda fora del cercle dels seus clients.
una historia que desconeixia, molt maca
ResponElimina