Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimarts, 19 d’abril del 2022

El Lladre Nocturn - Samuel Pérez Pérez

A prop del mercat local vivia un nen amb l'altura d'un jove de setze i la mentalitat d'un adult. Era un nen pèl-roig que s'anava d'amagat de casa a les nits i treballava per ell mateix. S'alimentava d'oportunitats i de la gent gran.

De dia quan ens podíem reunir amb ell semblava un nen que només jugava a la pilota i els seus pares eren molt adinerats. La pilota, que sempre la portava ell, era sempre diferent.

Ell confiava en mi i una nit vaig anar a casa seva per dormir. Quan vaig arribar a la seva habitació vaig veure un bitllet de 50 sota un llibre infantil. Ell em va explicar que els seus pares eren propietaris d'un lloc molt important del poble, però no me'l vaig creure perquè els seus pares no eren molt diferents que els meus. Llavors em va contar la seva vida nocturna i jo em vaig quedar bocabadat. Relatat com si es tractés d'un conte em va detallar que feia trucs de màgia esvaïdors i guanyava diners en els bars on seien la gent gran en les nits. Jo de petit creia molt en la màgia, però ara mateix recordo aquest conte i veig una realitat molt alternativa del conte. Els "trucs de màgia" eren molt més esvaïdors del que creia.

Després d'un temps en Samuel no va tornar a aparèixer, diuen que els seus pares el van enviar a un internat perquè agafava els seus diners a les nits.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada