Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimarts, 27 de novembre del 2018

MI NOMBRE

Jamila es nombre feminino de origen Árabe y común en el mundo Árabe y también en países islámicos como Turquía.
Significado es bella,hermosa,encantadora,agradable,atractiva y completo,también me encanta la libertad,la aventura y cosas llenan la vida de felicidad.
Este nombre fue elegido por mi abuela ,porque le ha gustado mucho,es muy especial porque soy la única en la familia que se llama Jamila y no voy a cambiarlo porque me encantaría tenerlo y me da la esperanza ,el animo y alegría.
Al final que la belleza no es algo que vemos ,si no algo que descubrimos es un espíritu ,ética ,buena antes que tiene características.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada