Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimecres, 27 de febrer del 2019

EL MEU RACÓ PREFERIT 


l'ermita de Sant Elm de Sant Feliu de Guíxols 

Aquest es el meu racó preferit de Sant Feliu, jo quan estic trist o depressiu es al lloc on vaig perquè mai hi ha ningú i em relaxa moltíssim mirar l'horitzó, escoltar el mar i sentir les campanades de l'ermita .

Aquesta ermita (d'estil barroc) es va construir a l'any 1452, però  fins l'any 1993 l'han estat reformant degut a deteriorament del temps i per destruccions d'altres paisos com ara França.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada