Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimecres, 13 de novembre del 2019



EL OJO DEL TIGRE



    El libro trata sobre Inglaterra, en 1814, un carruaje que recorria un camino solitario que de pronto       unos encapuchados pegan un disparo y asaltan a los viajeros .Pero lo que parece un habitual asalto     por simples forajidos en busca de un suculento botín, se convierte en un secuestro de Isabella Saint     Just, una joven aristócrata.
  Después, la petición de un rescate, su pago y libertad que no llega.Horrorizada Isabella descubre la      verdad, no sera liberada, alguien ha pagado para que su vida acabe antes de tiempo . Solo un       hombre  puede salvarla.El Tigre, el rey de los bajos fondos londinenses, controla y gobierna con   mano de hierro a todos los ladrones y truhanes de la ciudad.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada