Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimecres, 13 de novembre del 2019


                 Gabriel garcia marquez: Relato de un náufrago




                                                               Resumen

Este libro de Gabriel García Márquez , es el ejemplo de un excelente reportaje de un periodismo auténtico que esta echo de una historia que vasa que  el 28 de febrero de 1955, se conoció la noticia de que ocho miembros de la tripulación de un destructor de la Marina de Guerra de Colombia habían caído al agua y desaparecido a causa de una tormenta en el mar Caribe.

De los ocho sólo sobrevivió Luis Alejandro Velasco, que estuvo diez días a la deriva en una balsa sin comer ni beber…

Esta es, pues, la reconstrucción periodística del suceso tal como el náufrago la contó al joven reportero Gabriel García Márquez.

                                                                  opinion

Este libro me parece bueno para ser de aquella época, porque explica una aventura que está basada en la vida real de una noticia que paso ocho marineros que desaparecieron excepto uno que sobrevivió tuvo que pasar por condiciones extremas para sobrevivir









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada