Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimarts, 6 d’abril del 2021

EL COLOMBO

 EL COLOMBO

El Colombo era un home vell d'uns 65 anys amb cabell canós, ulls petits, nas gruixut, baixet i  geperut.


Ell vivia en el Carrer de Teulera de Santa Cristina d'Aro era un home alcohòlic, feia molta por quan el veies pel carrer i t'espantaves. Era una persona que li agradava perseguir a la gent però sobretot als nens petits. Jo me'n recordo quan tenia 8 anys vaig anar a les fires amb les meves amigues, hores desprès quan ja va enfosquir ens vam separar i jo m'en vaig anar a casa. Clar aquell dia vaig tenir que tornar sola cap a casa ¿ Què passa? Que hi va haver un moment en què sentia que algú m'estava seguint. Després vaig pensar i vaig dir, no crec són paranoies meves. Al cap d'una estona vaig tornar a escoltar com uns passos darrere meu. Em vaig girar discretament i era l'home seguint-me. Llavors per aquest camí no hi havia ningú, anava jo sola caminant. Quan el vaig veure em vaig posar a córrer fins arribar a casa meva. Vaig arribar a casa plorant i amb moltíssima ansietat va ser una de les pitjors coses que em va passar a la vida però bé, des de llavors ja no tornava sola a casa de nit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada