Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimarts, 26 d’abril del 2022

 

                                                                  El meu amic


Avui vinc a descriure un dels meus amic, és una persona que porta ulleres des dels 5 anys. Jo el vaig coneixeré fa uns 8 anys i el dia que el vaig veure i vam parlar el vaig trobar una persona molt interessant ja que quant parlava tot el que ens deia no eren tonteries ni res. Ell es molt intel·ligent i molt ambiciós,  quant fa alguna cosa mai vol deixar-la a mitges sempre vol fer-ho tot be i treure el millor de si mateix. Actualment ell és arquitecta . No se com ho fa però sempre esta parlant i quedant amb noies, segur que es perquè com he dit abans és molt ambiciós i intel·ligent. Penso que es una persona que amb la barba és atractiu i molt carinyós. Des de el punt de vista crec que és d'aquelles persones que per fora i amb els seus amics es fa el dur però amb les noies és molt carinyós i simpàtic






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada