Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimarts, 27 de maig del 2014

MERCÈ RODOREDA



(Plany de Calipso)

Jo veig la teva terra nua i roent, deserta,
vora la mar en fiiria sota un penya-segat,
el teu palau de pedra com una boca oberta
i I'erm on brunz la vespa i on famejii el ramat.
Jo sóc allb que es deixa, allb que fuig i passa:
l'oreig entre les fulles, I'estel que ha desistit,
el doll que riu i plora i aquella tendra massa
dels xuclamels que aturen un instant més la nit.
T'he volgut meu per sempre, cansat de mar i onada,
segur en la meva carn, corba i me1 exaltada,
estranger que t'entornes cap a la teva mort.
Ara voldria ésser lleó que juga i mata
o l'olivera immbbil en son furor retort,
pero al pit m'agonitza un escorpí escarlata.
Els Marges, M. 1984



Karolina Rodríguez Parra

1 comentari: