Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimecres, 14 de maig del 2014

Salvador Espriu

Sóc una pedra, sí, una pedra.
Em trobo a la plaça Salvador Espriu.
Fa 31 anys que estic aquí; quan
encara tota la plaça estava ensorrada
hi havia un gronxador de ferro i un quiosc de gelats.
Amb el pas del tems he viscut moltes aventures,
algunes  un tant perilloses:                     
Mainada que amb els seus
jocs m’han fet volar,
mans que m’han fet servir per aixafar insectes,
i algun gos desaprensiu que m’ha pixat a sobre.
Fins i tot vaig conèixer al senyor Josep Tarradellas
L’any 1986, quan va presidir la inauguració
de la nova plaça.











Ara les tardes més entretingudes són aquelles que,
sense ànim de ser xafardera,
escolto algun que d’altre secret
que s’expliquen algunes persones
ben entretingudes mentre mengen pipes.
Sobretot m’ho passo genial quan
els alumnes de l’escola d’adults es graduen.
La cara de felicitat que fan quan es fan la foto
després d’haver aconseguit els seus objectius...
Això no té preu!
Oi que mai podríeu haver pensat
que una pedra tingués
una vida tan entretinguda?

-La pedra

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada