Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimecres, 24 d’octubre del 2018

                   Isiaka gary

El origen de mi nombre ,viene del Islam Isiaka
Pero no sé el significado i no sale en el Google y
El nombre Isiaka i no sé por qué me lo han puesto no doy importancia el nombre nunca le pregunto a mis padres sobre mi nombre isiaka
La verdad me gusta mi nombre y no quiero tener otro  nombre , mi nombre es un poco complicado porque cualquiera que me pregunté se lo tengo que decir dos o tres veces porque a mucha gente le cuesta pronunciarlo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada