Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimecres, 24 d’octubre del 2018

Redacción sobre mi nombre

  El origen del nombre es hebreo.El significado de María es: "llena de gracia" y de Carmen: "La viña de Dios". Maria proviene de "Myriam"y Carmen se entiende como jardín.
  El Santo es el 16 julio, nuestra señora del Carmen, que es la patrona de los marineros.
  El nombre me lo pusierón por mí abuela y mi madre, era tradición.


  Mi nombre me gustá y me siento identificada por su significado, me llaman Mari desde pequeña.


  Estoy orgullosa de mi nombre y me siento cómoda con él. El significado es bastante acertado con mi personalidad.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada