Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimecres, 24 d’octubre del 2018

                                                MUSA JABBI

EL origen de mi nombre viene de un nombre arábigo ,procedente del profeta musa[moises].
Mi nombre quiere decir MU-AGUA y SA -ÁRBOL.Esto conlleva que la madre lo tuvo que abandonaren un rio para que no lo mataran.
Una mujer se lo encontró entre un rio y un árbol y de allí viene el nbombre

Mi nombre por una parte me lo pusieron por el profeta pero por otra parte por mi abuelo que se llamaba igual.Me identifica porque es un nombre que identifica a toda la cultura musulmana y en ese sentido yo soyt uno de ellos y tampoco tengo ningun diminutivo en mi nombre.


Me encanta porque es un nombre bonito que además viene del profeta,es mi religión, me identifica y además me encanta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada