Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimecres, 24 d’octubre del 2018

Hoda azizi 

El significado de mi nombre que es Hoda :
el nombre Hoda es el nombre de la bandera femenina original árabe famoso desde la antigüedad yb se menciona en el coran sharif en diferentes lugares , por lo que es un nombre de alto  valor significa corán no contiene solamente todo lo que es hermoso , y el sentido de la orientación en árabe clásico es la dirección y orientacón de la manera correcta declaración claridad y guía a los caminos de bondad y orientación.


¿ si pienso camviar a mi nombre :  No pienso canviar mi nombre porque me gusta y es un gran valor para mi y sobre todo sale en el coràn.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada