Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimecres, 24 d’octubre del 2018

                                                     MI NOMBRE
Mi nombre es Joan, este proviene del hebreo (yehohanan) que significa el que es fiel a Dios.
El nombre me lo puseron porque mi abuelo y mi padre se llaman Juan,simplemente fue para seguir la tradición.
Mi nombre completo es Joan Miquel Herrera, dado que mi apellido es Miquel da muchas confusiones porque siempre que voy al médico o a sitios parecidos tengo que especificar que es mi apellido.
También mucha gente que conozco en un principio pensaban que Miquel es mi apellido y cuando les cuento la verdad se sorprenden bastante.
En fin mi nombre me gusta aunque algunas veces de confusiones diversas.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada