Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimecres, 23 d’octubre del 2019

MUSEU THYSSEN

PLA I RUBIO,  Alberto
Vilanova de Castelló, 1867 - Barcelona, 1937

LA LLIÇÓ, 1906-10



Hoy día 2 de octubre creo que sera un día bastante movido. Me he enterado de que vendrán un grupo de personas, va llegando la hora de que lleguen.
Me presento soy la chica del cuadro, me llamo Sara y estoy con mi niño en un lugar maravilloso. No quiero que las personas que vengan hagan mucho ruido porque estoy enseñando a mi hijo a leer, he elegido este sitio porque es perfecto para concentrarte y relajarte. Estoy en el mejor momento de mi vida.



8 comentaris: