Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimarts, 23 de març del 2021

EL CIPONA

Era un home alt, una mica gros i molt observador. La seva mirada era freda, els seus ulls no eren molt grans, el seu pèl a l'igual que la seva barba era de color blanc, quan passaves pel seu costat t'entrava tanta por, que t'oblidaves de tot el que havia al teu voltant, l'únic que volies era anar-te del seu costat. Sempre anava acompanyat del seu gos que era marró.

Vivia a un minut de casa meva, així que m'ho trobava molt sovint, es deia per allà que aquest home havia estat a la presó, que cultivava marihuana a casa seva i moltes coses més... jo no sabia si creure aquestes coses, fins que un dia vaig comprovar que un dels molts rumors que deien d'ell eren certes. Teniem una terrassa en comú que desde allà podies veure les altres cases i que tenien dins, vaig anar a veure la seva i em vaig trobar amb un munt de plantes de maria... des d'aquell moment la meva curiositat per saber qui era aquell home va augmentar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada