Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dilluns, 29 de març del 2021

MARC EN BICICLETA

MARC EN BICICLETA

En "Marc en Bicicleta" és un home que viu a Platja d'Aro, a una barraca de l'antiga discoteca Pacha. Però ell i la seva bicicleta sempre arriben fins a Castell d'Aro, on passa gairebé tots els seus dies.

És un home d'estatura mitjana, prim, però té una mica de panxa, amb uns cabells despentinats i sempre coberts amb una gorra color verd militar. Té el rostre cobert amb una barba que poques vegades arregla i una mirada apagada.

Jo sempre que el trobo sol ser al bar on treballa la meva mare. És una persona que veu alcohol diàriament i gairebé sempre va begut. Ho pots diferenciar ràpidament amb la seva veu, perquè quan va borratxo li costa esforços pronunciar bé les paraules i et comença a explicar anècdotes de la seva vida que no sempre tens temps d'escoltar, perquè duren uns quants minuts.

Sempre que he parlat amb ell o l'he vist tractar amb altra gent es mostra bastant agradable i educat. Encara que, segons vàries persones, a vegades té un mal beure i es torna una mica agressiu.

Un dia el vaig trobar amb la cara plena de ferides, esgarrapades i morats i li vaig dir que li havia passat, la seva resposta va ser: "és que ahir em vaig creuar amb un senglar anant en bici". Uns quants dies després d'això em va dir la meva mare que havia entrat al bar amb la cara tota plena de sang eixuta i cops, ella li va preguntar que li havia passat i li va respondre el mateix que a mi dies abans.

A vegades també fa petits treballs com netejar jardins o netejar cotxes a canvi de diners o moltes vegades també diu que amb un paquet de tabac o una caixa de cerveses en fa prou.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada