Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dissabte, 23 d’octubre del 2021

LUZ EN EL HORIZONTE HASTA QUE SALE EL SOL- MI NOMBRE- ALBA

 LUZ EN EL HORIZONTE HASTA QUE SALE EL SOL-MI NOMBRE-ALBA


Mi nombre es Alba de origen latino, derivado de la palabra "Albus" que significa blanco. Se conoce como alba a la primera luz del día antes de salir el sol.

 Mi madre escogió este nombre debido a que no estaba conforme con el nombre que quería mi padre para mi. Dé pequeña fui victima de burlas hacia mi nombre ya que utilizaban a mal gusto el mote de "ALBA LA CALVA" pese a mi edad, no me molestaba en absoluto puesto que a mi siempre me ha gustado mi nombre por su significado de amanecer.

 Me defino e identifico con mi nombre, porque es corto, sencillo y con carácter a la vez, pero sobre todo con una gran carga emocional. Doy las gracias a mi madre, por el nombre elegido que para mi es el mejor.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada