Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimarts, 12 d’octubre del 2021

Redacción de mi nombre Lynn

 Mi nombre es Lynn. Es un nombre de origen inglés, irlandés y escocés. Su significado es (agua) o (cascada) que proviene del antiguo idioma irlandés. Mi madre me puso este nombre porque el nombre de mi hermano es Glenn entonces mi madre quería que mi nombre también llevase dos “N”. 


Mi nombre queda mi nombre no me disgusta pero si me hubiese gustado tener otro nombre que fuese más internacional. Pero no lo cambiare nunca ya que me lo puso mi madre . 


El nombre Lynn es más conocido en holanda y en los países ingleses. Por una parte si me gusta mi nombre por su significado, y porque es fácil y corto . 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada