Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimarts, 2 de novembre del 2021

Adrián – La brisa eterna.


 

Adrián – La brisa eterna.

En esta redacción voy a hablar de mi nombre, Adrián.

Lo primero es lo primero, hablo de su etimología ¿de dónde procede mi nombre?. Mi nombre originalmente proviene del latín “Hadrianus” y hace una clara referencia a la familia romana “Hadria” el significado del nombre es: “Aquel que viene del mar” o “Aquel que tiene cercano el Mar Adriático”.

Foto hecha por mi en Calella de Palafrugell
Mi nombre me resulta un tanto extravagante, ya que uno de los emperadores romanos comparte este nombre conmigo. Lo que más me gusta de mi nombre es su diminutivo “Adri” cuatro letras, sencillo y para toda la familia.


En conclusión: No tengo mucha relación con mi nombre como mucho en que el emperador Adriano y yo tenemos una afición por la filosofía estoica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada