Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimecres, 19 de desembre del 2018

perfume DOLCE &GABBANA



1.Marca del producte :Dolce gabbana.
2.Tipus de producte: Perfum.
3.Pùblic al que va dirigit: Va dirigit a dones adultes .
4.Franja horària d'emissió: Cap al vespre ja que es quan les dones adultes veuen mes la televisió.
5.Descripció audiovisual de l'anunci (argument): Predominan a la noia que es mundialment famosa gracies al seu paper (khaleesi) en joc de trons ,el spot fidel a l'estètica de la firma milanesa sempre inspirada a la cultura Italiana , l'actriu londinense s'anima a cantar el classic dels 60 quando quando quando, el lloc es un bar musical de la dècada dels 60 d'on predomina tot el marqueting del spot ,tant l'ambient musical i l'estil de roba ja que va dirigit a dones de mitjana alta d'aquella època i no tothom su podia permetre, per això mateix es una referència a un jo ideal. I és a càmera lenta. Els colors destacats són negre i blanc.
6.Tipus de personatges que apareixen en el anunci: La bellesa de la dona es totalment l'estil italià.
7.Ideologia que transmet:El missatge central es que tinguen aquest perfum et sentiras siguis o no siguis d'aquest estatu social.
8.Anàlisis emocional de l'anunci:Desperta una emoció tornant enrere,el passat amb molta melancolia i això fa que recordis el anunci , trobo que l'han clavat amb el anunci ,els millors de dolce gabbana.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada