Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimecres, 19 de febrer del 2020

Anuncio Nike Football Campaña Risk Everything (Arriésgalo Todo) 2014





ANUNCIO FUTBOL NIKE



1. Fixat en quins son els colors mes utilitzats de l'anunci i també en el producte que anuncien. Quin es el decorat? Perquè creus que l'ha triat

El  decorat del anunci esta fet amb colors vius i molt ben fet. he triat aquest anunci perquè lo que mes m'agrada es futbol



2. Quina musica sona al teu anunci

la meva musica es motivadora no es cap mena de musica tant com altres.






3. A quin sector de la societat va dirigit l'anunci

al sector del futbol







4. Busca la identificació amb el jo real o amb el jo ideal

jo real i jo ideal en el meu anunci no hi ha res de aixó








5. Quines estereotips es representen a l'anunci


cap no hi ha cap






6. Hi ha un eslogan i un logotip al teu anunci, en quin moment surten

en cap moment





7. En quin idioma estan el logotip i l'anunci

en català els dos






8. Descriu la historia del teu anunci i explica qui tipus de plantejament te

el meu anunci es de futbol i la historia del meu anunci es que el futbol es la meva pasió i sempre sera per això sempre estic amb coses de futbol






















9.Que ens promet l'anunci i que ens donaria aquell producte si el comprem?

doncs el meu anunci no hi ha res que comprar ni res no hi ha rs que fer











10. Quins beneficis racionals i emocionals promet ?


que son de futbol només








11. Quin creus que es el preu real del producte del teu anunci ?

el preu no importa lo que importa es el futbol











12.Creus que el producte porta una carrega irracional?


NO









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada