Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dijous, 20 de febrer del 2020

Top 10 Anuncios de Coca-Cola



 A. Colors

1.- Fitxa't en quins són els colors més utilitzats de l'anunci i també en el producte que anuncien. Quin és el decorat? Perquè creus que l'ha triat?

  • Els colors escollits per l'anunci són els següents: el blau que ens inspira confiança, el blau més fosc ens transmet autenticitat, confiança, seguretat i fidelitat, el  blanc ens transmet innocència i puresa,  i el vermell coratge, valentia, passió i amor.
  • El decorat es el pol nord i com protagonistes una família d'ossos, un pare i un fill asseguts davant de la televisió.
  • Li han triat,  perquè, ja que és un refresc i ha d'estar molt fred  quin millor lloc que el pol nord per refredar!!!
B. Música

2.- Quina és la música que sona al teu anunci?

  • És música clàssica, que s'ha compost per l'anunci no pertany a cap peça de cap compositor clàssic, és com una banda sonora de  pel·lícula.

C.- Target

 3.- A quin sector de la societat va dirigit l'anunci?
  • Va dirigit a un públic familiar. Amb el que poder compartir grans moments en família.

 4.- Busca la identificació amb el jo real o amb el jo ideal?
  • S'identifica amb un jo real, el que passa gairebé a totes les llars el costum, la rutina diària sense cap mena de sorpresa, fins que veu que els altres estan junts i comparteixen. 
D.- Contingut 

 1.- Són reals les imatges que presenta l'anunci o estan manipulades?
  • Les imatges són manipulades,  és un  ós que agafa amb les mans una ampolla de coca cola i li rellisca de les mans i passa d'un a l'altre com fos un joc.  

5.- Quins estereotips es representen a l'anunci?

  • Representa la família, un pare i un fill mirant la tele amb avorriment, fins que el fill veu els altres que estan asseguts amb una coca cola, li passen, una coca cola que li rellisca de les mans i passa d'un a l'altre com un joc, en el que tots i participen. 
6.- Hi ha un eslògan i un logotip al teu anunci, en quin moment surten?
  • Hi ha un eslògan "OPEN HAPPINESS" OBERT A LA FELICITAT. El logotip és de color vermell i surt al costat de l'eslògan, al final de l'anunci.
                    

7.- En quin idioma estan el logotip i l'anunci?

  • L'eslògan està amb anglès,  el logotip no té traducció, és internacional. 

8.- Descriu la història del teu anunci i explica quin tipus de plantejament té.
  • Semblen un pare i un fill veient la tele de cop i volta el fill s'aixeca i mira a fora i veu als seus companys, prenen, una coca cola fresca, el miren i li llencen una coca cola i amb ell li rellisca de les mans i va de mà en mà fins que l'agafa.
9.- Què ens promet l'anunci que ens donarà aquell producte si el comprem?
  • Ens donarà felicitat, complicitat amb la família i confiança, si obres el cor pots aconseguir tot allò que et proposis. 
10.- Quins són els beneficis racionals i emocionals promet?

  • Ens promet que estarem més relaxats i millor amb nosaltres mateixos toca emocionalment, ja que ell vol ser com els altres, sentir-se integrat al grup. El fet que beguis una coca cola no farà que siguis més o menys feliç quan passes per un mal moment.
H. VALOR DEL PRODUCTE

11.- Quin creus que és el preu real del teu producte del teu anunci?

  • El preu depèn de la mida de les ampolles, ja que hi han de 50 cl, 1 lte, 1.5 lts i 2 ltes, i el preu de les  llaunes son d'uns 50 o 60 cèntims d'euro, preu real. 
12.- Creus que el producte té una càrrega irracional?

  • Pot tenir una càrrega irracional, ja que paguem una marca com coca cola, però hi han d'altres marques no tan coneguda però refresca exactament igual que l'original i amb un  preu més assequible.
Mª Luisa Cara camps                 Fátima García Gómez
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada