Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimecres, 19 de febrer del 2020

Coca Cola Life - Ser Padres HD



1- Fixa't en quins són els colors més utilitzats de l' anunci i també en el producte  que anuncien. Quin és el decorat? Perquè creus que l'ha triat?

Hi ha una varietat de colors, com per exemple el blanc, el blau, El decorat és en una casa al camp amb vidres grans que entra molta claritat i es veu tot mol bé.


2- Quina és la música que sona al teu anunci?

La cançó és to love somebody, cover by Swing Musica i Audio post.

3- A quin sector de la societat va dirigit l'anunci?

A tot tipus de públic.

4- Busca la identificació amb el jo real o amb el jo ideal?

La identificació és amb el jo real perquè el anunci es com la vida real, no és fictici. 

5- Quins estereotips es representen l'anunci?

Estereotips: És una família normal que pots de la vida real perquè estan en una casa i surt una família que ja es dedueix que un és el pare, una la mare i l'altre el fill.

6- Hi ha un eslògan i un logotip al teu anunci, en quin moment surten?

Al final.

7- En quin idioma estan el logotip i l'anunci?

En llengua castellana.

8- Descriu la història del teu anunci i explica quin tipus de plantejament té?

És una família que surt a casa seva i van tenint fills, i cada vegada que la dóna li diu que esta embarassada li porta una coca cola.

9- Què ens promet l'anunci que ens donarà aquell producte si el comprem?

Tota la felicitat del món.

10- Quins beneficis racionals i emocionals promet?

El anunci fa veure que quan ens prendrem la coca-cola 
això ens donarà la felicitat.

11- Quin creus és el preu real del producte del teu anunci?

1'50€ en el bar i 0'54€ en el supermercat, el cost es molt mes barat però moltes vegades lo que paguem es la marca.

12- Creus que el producte porta una càrrega irracional?

Si, la coca-cola no donarà felicitat.













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada