Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimecres, 13 de maig del 2020

Aquesta nit m'he aixecat asustada al sentir sorolls al pis d'abaix. Estaba nerviosa ja que sempre ho deixem tot tancat i habia arribat a pensar que algú habia entrat a casa. Vaig sortir del llit, em vaig ficar les sabatilles i vaig baixar poc a poc, per adonar-me que habia deixat la porta del pati oberta i amb la corrent es feien aquells sorolls.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada