Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dissabte, 2 de maig del 2020






DIARI DE CONFINAMENT




Per mi el confinament no ha estat tant dur com per la meva família, jo no he parat de treballar, inclús he hagut de treballar més del compte,de fet, la foto del poble està feta des de la meva feina. El dia a dia per mi és normal, com abans del confinament, tot i que les estones a casa són bastant estressants amb les meves filles que volen atenció tota l'estona, tampoc em dóna temps de molt, de seguida és hora d'anar a treballar. Fins a les 10 del vespre no plego, així que quan arribo a casa sopo, veiem una estona la tele i ja s'ha acabat el dia. Al cap de setmana intentem fer coses diferents: barbacoa, posar una pel·lícula i menjar crispetes, posem música i ballem,... però si es passen ràpid els 5 dies d'entre setmana imagina't el cap de setmana...passa volant!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada