Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dijous, 7 de maig del 2020

Jo al principi de la cuarentena, com es suposava que només eren unes setmanes, no hem  va importar y em pasava els dies mirant películes, series,  fent videotrucades amb els meus amics, fent vídeos o jugant.


Però  els dies s'anaven allargant  i jo ya començava a estar cansada de fer el mateix sempre y de estar tancada a casa. Llavors vaig ajudar a la meva mare a pintar el nostre pis, la ajudo a fer les tasques de casa, vaig a  comprar així em dono una Volta encara que sigui al super... faig  esport, cuino, etc.  També  estic aprofitant  aquesta cuarentena per aprenderé receptes noves i per fer-me mascarilles naturals per el cabell i per la cara. I el que fa que no m'avorreixi  tant son les mes gossos que puc soritr a passejar-los.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada