Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dijous, 7 de maig del 2020






Diari del confinament




 Hola soc en Jordi, escric aquestes línies en el meu diari de confinament. Aquí seguim, a casa, esperant a veure que passa amb el confinament, amb les fases... Encara es tot tan incert, es una situació nova i estranya a partir de la qual he pogut anar descobrint coses noves o dedicar temps a altres que poques vegades ho feia.
Dedico temps a netejar, ordenar la meva habitació, vaig a treure la meva gossaKira, jugo als videojocs, faig els deures, jugo a jocs en família, escolto música i  ara que es pot fer esport, tinc ganes de sortir a fer-ne. Es important, sortir amb intel·ligència no es pot sortir amb molta gent a fer esport ja que lo adequat es fer esport o sortir a passejar amb la gent que estiguis convivint, respectant les distancies. La veritat es que ho veig bé, perquè ens ajudarà a passar els dies més fàcilment poder sortir una estona.
A nivell personal esta sent tot un descobriment per mi, ja que sóc una persona nerviosa i sempre estava fent coses per això el fet de tenir que queda-me a casa m’ha fer veure moltes coses de mi. Hi ha dies que estic millor i altres no, però s’ha de tenir calma, sempre busco coses per no estar quiet per desconnectar del fet d’estar tancat a casa i la veritat que ho estic portant bastant bé, hem de tenir calma i anar cap endavant.
En relació a la gestió que s’està fent entren en joc dos aspectes que mouen la nostre societat: la salut i la economia. Crec que el govern pensa mes en l'economia del país que en la salut de les persones i em sembla molt malament.  He vist per la televisió com gent que no tenia n’idea es reien del que deia un metge, i em sap molt de greu que encara hi hagi gent tan incoherent i mal educada.
Os desitjo un bon confinament i que estigueu molt bé vosaltres i les vostres famílies.


                                                












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada