Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimecres, 29 d’abril del 2020

Diari de confinament

Diari de Confinament

Cada dia m'aixeco d'hora, sobre les nou, perquè m'agrada matinar i aprofitar bé el meu dia, encara que durant aquests dies, la qual cosa més tenim tots és temps lliure, encara així prefereixo matinar. M'aixeco i esmorço, i després miro a veure si hi han deures nous, i els intento acabar abans de l'hora de dinar, i si no hi ha, em poso a fer tasques de neteja i ordre a la meva casa. Havent dinat, m'agrada asseure'm en la meva "saleta" a llegir un llibre, o a veure documentals d'història. Veure la tele m'avorreix molt, i les notícies només parlen d'una cosa, no m'agrada estar sobre informada d'aquesta situació, així que tracto de veure les notícies el menys que puc, però a vegades, les llegeixo la Internet. Encara que la quarantena la porto bé, trobo a faltar veure a les meves a companyes i amics de classe, i també, sortir a caminar amb les meves amigues i anar fins a S'agaró, o quedar amb la meva germana i els meus nebots. Quan vaig a veure a la meva mare, o a portar-li la compra, i veig a la seva gossa, que es diu Duna, la pobra sempre s'estranya que no entrem a casa de la meva mare, i se'ns queda mirant per a veure que fem, i m'entra tendresa, perquè crec que ells també ens han de trobar a faltar...


A les nits, faig el sopar amb la meva filla, i després solem veure una sèrie o pel·lícula per Internet, per a intentar desconnectar i distreure'm d'aquesta monotonia, encara que sigui una mica.







1 comentari:

  1. Fatima estic d'acord amb tu sobre les noticies jo faig el mateix i també us trovo a faltar, tinc ganes de tornar a la rutina.

    ResponElimina