Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimecres, 1 d’abril del 2020

                                                    "Don Beto" 

En un barri molt animat i divertit d'una ciutat petita en la qual vivia quan era nena, van arribar nous veïns, una parella amb quatre fills i la sogra. 
La meva família i ells ens vam fer amics (encara que al principi no ens agradaven). 
L'home d'aquella família, era un home d'uns quaranta-tres anys més o menys, no molt alt, fins i tot baixet diria jo, era morè amb els cabells i els ulls negres, i un panxa content, molt simpàtic, li agradava molt parlar. Aquest senyor arribava a casa de la meva tia (que era on jo vivia), cada matí i deia: "estic enfadat jo" perquè nosaltres li preguntéssim -Per què?, i ell dir: perquè no he begut cafè. I així cada matí que vam ser veïns, fins que van marxar a un altre barri.
Recordo que a vegades als meus cosins i a mi ens feia molta ràbia quan aquest senyor arribava a casa cada matí, perquè a vegades no hi havia molt de cafè, però a aquest senyor sempre se li havia de donar cafè. La meva tia era massa bona. 


Caram amb Don Beto! Aquesta excusa per prendre cafè no l'havia sentit mai. Molt bona descripció. Bona feina!

3 comentaris:

  1. Molt bona descrpció de aquest individu que tenia molta cara!!!

    ResponElimina
  2. Jajaja quin màquina tu! No li vas ficar mai sal, al café? Jo li hagués ficat algun matí!!! 😅😜

    ResponElimina
  3. Aquet senyor era el tipic "gorron" amb la xarrera ja ho tenia guanyat!!!

    ResponElimina