Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


diumenge, 12 d’abril del 2020

                                                                   DESCRIPCIÓ

Es el meu vei del quart pis, es diu Juan es un home molt vell peró es cuida molt bé. Sempre surt a les mateixes hores una es a les 9 un altre a las 3 y despres surt a les 5 a dona un passeig per els carrers.
Ell sempre va amb una armilla hi una boina hi lo que es imprescindible per ell es el seu pur, que deixa el edifici amb un olor. Sempre que em veu s'alegra molt es una bona persona hi es molt estimat a la meva comunitat.Per les nits fa molt de soroll perqué una vegada li vaig preguntar hi em va dir que ell tenia un problema a la vista hi ell no veia molt bé per aixó feia soroll. Hi doncs la meva descripció es de el meu vei en Juan!!

Has descrit bé el Juan però has de vigilar amb l'ortografia i la puntuació.

1 comentari: