Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


divendres, 24 d’abril del 2020

Diari confinament

Aquests dies de quertentena he estat aborrit pero tambe mo he passat be amb les meves germanes perque jo soc el unic noi que esta a casa perque el meu pare s'en va anar al marroc avans de la quarentena i ara ja no pot tornar fins que acavi tot aixo i per aixo jo he d'anar a fer la compra i tots els recats que em demana la mare i tampoc es tan aborrit perque tambe puc sortir una vegada al dia i no em sento tancat a casai

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada