Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dijous, 2 d’abril del 2020

El Barbacoa

Jo em recordo quan era petita, d'un home al qué li deien "El Barbacoa", era un home alt i morè que era molt conegut a Sant Feliu, sempre anava molt mal vestit, i una cosa que cridava l'atenció era que sempre portava les sabates trencades, perquè en els peus, en compte de tenir cinc dits, ell en tenia sis, a més, sempre anava borratxo i no tenia casa, vivia en una cova.

Era un home forçut, que tant podia fer malabarismes amb una tanca de l'Ajuntament, que amb una bombona de butà, i aguantava l'equilibri en la barbeta. La gent deia que "El Barbacoa" de jove havia treballat en el circ, i per això sabia fer jocs malabars.

Quan ja era un home vell, van aconseguir portar-lo al Asil Surís, on va viure fins que va morir.



Has fet una bona descripció del Barbacoa. Devia ser tot un personatge! Bona feina!Les vocals accentuades que t'he resaltat és perquè porten accent però el porten obert .

5 comentaris:

  1. Fatima em va agradar molt la teva descripció, imagino que va ser molt divertit veure-ho fer els malabars i impressionant veure el fort que era. Amb la teva descripció sembla que ho veig amb les seves robes lletges i fent malabars amb ampolles de butà.😲

    ResponElimina
  2. Molt bona descripció, m'ha agradat segur que seria divertit.

    ResponElimina
  3. M'agradat la descripció d'en barbacoa a cada poble hi ha un!!!

    ResponElimina
  4. Molt bonic, he escoltat parlà d'aquest home, jo no el vaig conèixer!

    ResponElimina
  5. Es molt maca la descripció que has fet d'en Barbacoa. m'agradat el relat.

    ResponElimina