Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dissabte, 25 d’abril del 2020

                                        DIARI CUARENTENA 
Hola em dic Uri, estem a dia 25 d’Abril ja no se ni quants dies porte’m a casa, ens tornare’m boijòs però em part meva estic comodeesstresat (pel’s deures). Quant passa dia i unaltre, i unaltre,i etc, ja no tens tanta pressa almenos el meu cas, t’acostumes amb lo que tens i ja tens el teu propi horari perque no estiguis aborrit. 
HORARI:(el meu horari) 
-A les 3 del mitjdia m’aixecoesmorzo un got de colacao i espero fins les 6, 
-De 6 a 8 faig deures, 
-A les 8 quan acabo miro el movil i estic amb el meu pare fins que m’entra la gana (9/9:30) 
-Em faig el sopar i quan acabó de sopar jugó fins a les tantes a la play. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada