Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimecres, 29 d’abril del 2020

Diari de Confinament

Sis setmanes de reclusió a casa, ha suposat un estres no esperat, sempre penses, quines ganes d'estar a casa, però quan fa una setmana, és quand veus l'ansietat del confinament afecte el nostre cos. Deixem la rutina, de la que ens queixem però necessària, i busquem coses que teníem al cap per fer i anem per feina, jo estic molt més cansada del que és habitual, estic pintant a casa amb el meu home, faig deures i ajudo el meu fill a fer els seus, que no és feina fàcil, fer les feines de casa, cuinar i per descontat no puc deixar els meus hobbies preferits cosir, fer manualitats, etc. Amb ganes de tornar a la rutina i veure a tothom sense por i lliures.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada