Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimecres, 29 d’abril del 2020


Diari de confinament 


La veritat no porto el compte dels dies que no surto de casa, serà un mes i mig més o menys.
No faig molta cosa però, el poc que faig, en general intento que sigui productiu. Dic en general perquè he de reconèixer que hi ha hagut algun dia poc (o res) productiu, però en la meva defensa diré que en aquests dies les sèries, pel·lícules i programes de la tele són el més semblant a sortir de casa (almenys si ens fiquem en el paper com faig jo) i això més el sofà resulta molt temptador. 
En fi, de les coses productives que gairebé sempre faig és estudiar. Tinc el meu racó a casa per a això i, sincerament és una bona manera de desconnectar, encara que tingui al costat el saló, és a dir, la tele, el sofà, soroll... Com em concentro? Fàcil, YouTube: música per a estudiar, auriculars i llest. 

El meu moment "prendre l'aire en confinament" ve quan faig les meves visites diàries a Suri i Cata, les meves tortugues. M'encanta fer-lis fotos! I de pas saludo i parlo una estona amb els meus veïns, cosa que feia amb molt poca freqüència abans del confinament, i crec que això és del més positiu d'aquesta quarantena. Són una família encantadora.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada