Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimecres, 29 d’abril del 2020

                                           Diari confinament

Dia quaranta-sis (crec) de confinament, i sincerament no ha sigut molt dur estar tancada a casa, òbviament trobo a faltar sortir, però vaig fent.
En aixecar-me faig l'esmorzar, mentre miro les notícies, després surto al carrer a passejar a la meva gossa, quan arribo a casa em poso a fer deures fins a l'hora que he de fer el dinar, després quan acabo, si tinc molts deures segueix fent-los i si no, miro una estona la tele al sofà o toco la guitarra o em poso a fer fotos amb la meva càmera que m'agrada molt. A la tarda sis o set, després de treure a la meva gossa una altra vegada, faig una hora d'exercici i després de dutxar-me faig el sopar mentre miro una sèrie fins que m'entra som i vaig a dormir.  Abans de dormir surto una altra vegada amb la meva gossa a passejar.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada