Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimecres, 29 d’abril del 2020

Diari Confinament





Diari del confinament:

Portem mes de cuaranta dies tancats a casa pero per a mi que m'agradava molt sortir al carrer fins tard no esta siguent tant agobiant i tan avorrit com diu moltes de les persones que estan a casa tancades igual que jo. Normalment m'aixeco aviat, i faig una mica de deures mentres esmorzo el meu suc de taronja, al acabar els deures marxo al carrer amb el meu gos a fer un passeig a prop de casa, despres al tornar a casa em poso a fer el dinar ja que m'agrada molt cuinar hi ha casa faig un munt de coses diferents de menjar. Quan e dinat vaig a la meva habitació i em poso la tele una estona mentre esic al llit i despres d'una estona em poso a netejar la habitacio. A l'hora de sopar ajudo a la meva mare a preparar-lo sopem i anem cadascu al seu llit o a la seva habitacio a llegir o mirar la TV.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada