Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimecres, 9 de gener del 2019


1. Marca del producte:
IKEA

2. Tipus  de producte: 
ornaments i material de nadal

3. Públic al que va dirigit:
a totohm pero sobretot a la gent que te fills

4. Franja horària d'emissió: 
A totes hores 

5. Descripció audiovisual del anunci: 
 es un anunci molt bé planejat ja que cuan el veus téntra tristesa degut a que ens explica que coneixem mes al famosos que a la nostre propia familia.
Durant el anunci surt varies families segudes cadesquna a la seva taula amb mols ornaments nadalencs cosa que va goix pero en cap casa es fa aixi i els hi va preguntant un per un. prevviament diguentlis que el sopar era com un joc si acertaves la pregunta podias seguir a la taula si fallavas havias de marxar. per acabar sur cada persdona explica la seva experiencia, totes son dolentes, i per acaba sur el logo IKEA amb una frase que diu " esta navidesd, desconecta para poer conectar"

6. Tipus de personatges que apareixen en el anunci:
families que a simple vista sembles molt unides i amb nivell economic vastant bó

7. Ideologia que transmet:
 trasmet tristesa i anyoransa de ja que cada cop som menys units per nadal i sabem menys de nosaltres i de la nostre familia.

8. Anàlisis emocional de l'anunci: 
Esta molt encertat, transmet molta tristesa i esnostalgic
La música es nostalgica i a piano


 ALEJANDRO MILENA FÀBREGAS 

1 comentari: