1. Marca del producte:
ornaments i material de nadal
3. Públic al que va dirigit:
3. Públic al que va dirigit:
a totohm pero sobretot a la gent que te fills
4. Franja horària d'emissió:
A totes hores
5. Descripció audiovisual del anunci:
5. Descripció audiovisual del anunci:
es un anunci molt bé planejat ja que cuan el veus téntra tristesa degut a que ens explica que coneixem mes al famosos que a la nostre propia familia.
Durant el anunci surt varies families segudes cadesquna a la seva taula amb mols ornaments nadalencs cosa que va goix pero en cap casa es fa aixi i els hi va preguntant un per un. prevviament diguentlis que el sopar era com un joc si acertaves la pregunta podias seguir a la taula si fallavas havias de marxar. per acabar sur cada persdona explica la seva experiencia, totes son dolentes, i per acaba sur el logo IKEA amb una frase que diu " esta navidesd, desconecta para poer conectar"
6. Tipus de personatges que apareixen en el anunci:
families que a simple vista sembles molt unides i amb nivell economic vastant bó
7. Ideologia que transmet:
7. Ideologia que transmet:
trasmet tristesa i anyoransa de ja que cada cop som menys units per nadal i sabem menys de nosaltres i de la nostre familia.
8. Anàlisis emocional de l'anunci:
Esta molt encertat, transmet molta tristesa i esnostalgic
La música es nostalgica i a piano
La música es nostalgica i a piano
ALEJANDRO MILENA FÀBREGAS
molt ben fet!
ResponElimina