Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dilluns, 21 de gener del 2019

El meu lloc a Sant Feliu


Aquest és el meu espai, l'escullera. És el lloc que més m'agrada de Sant Feliu. Hi acostumo a anar en els moments en que vull estar sola, sense sorolls. Ja sigui perquè estic enfadada o perquè tinc algun problema que no puc resoldre tota sola . Quan em trobo aquí, penso que el mar m'escolta, que només hi és per a mí, i puc parlar amb ell. Quan arribo al final, caminant i miro l'infinit, on la línia del mar s'ajunta amb la del  cel,  em dona calma i força. Aquest moment, m'ajuda a pensar en el que és millor. Quasi sempre torno amb el problema resolt o amb més ganes de ser feliç que quan hi he arribat.

2 comentaris: