Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimecres, 23 de gener del 2019

El meu recó preferit

                               LA SEGONA OPORTUNITAT


  Hola bones, em dic Yonas Maaroufi i sóc alumne del GES-2. En la següent foto on surt la meva moto vaig pasar una experiència brutal. Allà va ser on vaig tenir el meu primer accident amb moto a les 2 setmanes de treure'm el permís AM, que és el de ciclomotor d'una cilindrada no superior a 49cc.

 Llavors no sabia conduir molt bé la moto ja que era novell i sempre estava amb el meu cosí passejant en moto. En fi, anem a l'acció de l'accident; jo anava davant del meu cosí i just on havia un revol venia un cotxe negre de front.Just allà se'm van bloquejar els frens, no funcionaven, vaig intentar  girar el manillar i em vaig empotrar amb la vorera.Vaig caure de la moto donant tombarelles i me'n vaig anar a l'hospital només amb cremades de primer grau al genoll, colzes i artells. Per sort només va ser això, la vida em
va donar una segona oportunitat:
    



    

2 comentaris: