Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimecres, 16 de gener del 2019


El meu racó


He fet la foto en aquest lloc perquè he passat molts bons moments aquí. Aquí he vingut a aïllar-me quan era trist, he vingut a passar-m’ho bé a riure, a parlar, a menjar-me unes patates amb els amics mentre miràvem el paisatge o escoltàvem algun concert d’algun/a cantant que ni coneixíem. També m’agrada molt l’altura del racó i que esta rodejat d'una mica de bosc que tapa l’esquena i per tant no et veuen fer el burro amb el amics, o si vols estar tranquil. M’agrada que  està molt a prop del mar i l’aire que es respira es més pur. Però sobretot m’agrada molt la tranquil·litat que ofereix, ja que també hi vaig a dibuixar quan m’avorreixo o estic inspirat.    



2 comentaris: