Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimecres, 16 de gener del 2019

Walid foto costa: el meu racó preferit.



                                                 EL MEU RACÓ PREFERIT




Aquest és el meu racó preferit de Sant Feliu de Guíxols, és  a la part costanera de la platja. És una zona rocosa, formada per roques de grans dimensions, i que comença des de la platja fins a la plana del hotel Eden Rock, l'aigua és bastant clara durant tot l'any i gran part del fons es molt rocós, i per tant hi ha bastans epècies de  peixos de roca.

És la meva zona preferida de Sant Feliu perquè ha sigut una costa que jo com aficionat a la pesca, m'ha donat les millors captures de la meva vida, i unes de les alegries més boniques de la meva vida.
 Les especies que he agafat em aquest troç de costa són, llampugues, bonitols, sargs, dorades, barracudes, bacorretes,etc.
I ara en aquest hivern estem agafant molt calamars i sèpies.








                                                                                          Walid Asghar Harchioui


1 comentari: