Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimarts, 8 de gener del 2019

El Corte Inglés presenta "Creo que mi padre es un elfo”



BREU HISTÒRIA DE L'EMPRESA

El Corte Inglés era una empresa familiar que confeccionava vestits d'homes i roba per a infants. Va ser fundada en 1890 i de mica en mica va ser ampliada la botigueta que era, fins a aconseguir tots els immobles de l'illa de cases per a aixecar un edifici.
Després de tres anys de guerra civil, en 1940 va constituir una Societat Limitada.
El creixement de l'empresa és continu, és per això que en 1952 es converteix en Societat Anònima.
Entre els anys 50 i 60 del segle XX, introdueixen: les rebaixes de temporada, "ya és primavera en el corte inglés", l'aire condicionat, les targetes client, la creació d'aparadors, la introducció de la publicitat, etc.
L'expansió de El Corte Inglés comença en 1962 amb el seu segon centre a Barcelona, i continua fins avui amb l'apertura de diferents formats, com ara: viatges el corte inglés (1969), Hipercor (1980), informàtica (1988), Opencor (2000), Sfera (2001), Brico (2006).

El Corte Inglés, són uns grans magatzems que s'apropan a un ampli ventall de públic, des de nens de 4, 5 anys fins als besavis d'aquests nens que poden tenir 80 o 85 anys, inclou totes les escales socials i totes les ètnies.
La seva emissió és en tots els canals de televisió i a qualsevol hora, ja que poden assolir tota la demanda de qualsevol individu.
Fan servir escenes quotidianes però amb el toc especial de la fantasia per poder arribar als més petits i alhora als seus progenitors per poder fer el pac complet (ells volen que els seus fills els vegin com el que suposadament són).
Una música exclusiva i "pegadiza" que no passa inadvertida i acapara tota l'atenció dels nens, pares, avis, tiets i resta de familiars.
Les seves imatges ho diuen tot, en cridar la teva atenció amb la música t'invita a veure'l tot sencer, en cap moment saps de què va, t'has d'esperar al final, quan surt la marca que tothom coneix per tota la seva trajectòria de màrqueting durant tots aquests anys.
Amb només dues persones com protagonistes, et porten amb un món màgic i irreal, transmeten una quantitat inimaginable d'emocions i sensacions que et fan viure una realitat inexistent.
Tota una estratègia elaborada i molt bé pensada per captar infinitat de clients.
Al final t'ensenyen la realitat quan el pare entra a la seva feina. 
Maria de la Torre

1 comentari: