Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimecres, 16 de gener del 2019

Cátala 3 el meu recó preferit


Platja de sant feliu de guixols

El meu recó preferit es la platja. A l'estiu m'agrada molt banyar-me i prendre el sol, M'agrada anar pels matins, es molt mes tranquil ja que no sol haber molta gent, tambe m'agrada escoltar les onades, com comencen I com acaben, sentir-les em fa relaxar-me...podría dir que es un Bon lloc per pensár I reflexionar. 

2 comentaris: