Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimecres, 16 de gener del 2019


El meu racó favorit.


El meu racó favorit és el gimnàs. No és només un "gimnàs" és el meu lloc de pau, de clama, de tranquil·litat. On tots els meus problemes i complexos deixen d'existir mentre dono el millor de mi i gaudeixo del moviment, on gaudeixo de l'adrenalina i l'alliberament de la meva ment. Somriure i gaudir al màxim portant-me al límit tant físicament com mentalment. És on treball dia si i dia també per aconseguir una millor versió de mi mateix, i en un futur no molt llunyà viure en absoluta pau mental.

2 comentaris: