Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimarts, 26 de gener del 2021

Closer by Halle Berry Fragrance Commercial

 EL MEU ANUNCI


  1. Fixa’t en quins són els colors més utilitzats de l’anunci i també en el producte que anuncien. Quin és el decorat? Perquè creus que l’han triat? 


Els colors són blanc i negre i cara al fosc. No hi ha decorat només es veu la parella intima. Jo crec que l’han triat per fer creure que amb aquest perfum hi ha més estimulació sexual i seducció al home.


  1. Quina és la música que sona al teu anunci? Quin tipus de música és? És una música coneguda o creada per l’anunci? Té un paper protagonista o fa 

de fons?


La música que sona en l’anunci és diu Vamp del compositor Trentemoller, la música es creada per l’anunci i per guanyar l’atenció de les espectadores.


  1. A quin sector de la societat va dirigit l’anunci?


Va dirigit a dones més bé joves però podria estimular a una dona de més edat. També podria ser un home que compra aquest perfum com regal a la seva dona, amiga.... etc


  1. Busca la identificació amb el jo real o amb el jo ideal? 

Es el jo ideal, totes desitjarien ser com la model Halle Berry


5. Són real les imatges que presenta l’anunci o estan manipulades? Quins estereotips es representen a l’anunci?

Estan manipulades perquè estan dirigides amb un equip de rodatge de publicitat. L’estereotip té jove parella macos, amb un cos impecable en forma i un cert poder adquisitiu.

6.Hi ha un eslògan i un logotip al teu anunci? En quin moment  surten? En quin idioma estan el logotip i l’anunci? 

Si té un eslògan que és “ MADE FOR A WOMAN” que es veu al final i es en anglès.

7.Descriu la historia del teu anunci i explica quins tipus de plantejament té.

És d’una dona seductora que conquista l’home, el plantejament seria que compres el perfum per crear una il·lusió per ser com la model.

8.Què ens promet l’anunci que ens donarà aquell producte si el comprem? 

Ens promet bona olor però sobretot la possibilitat de lligar amb un home

9.Quins beneficis racionals i emocionals promet?

Els benefici racional seria fer bona i emocional promet seria tenir èxit amb els homes i envejada per les dones.

10.Quin creus que és el preu real del producte del teu anunci? Creus que el producte porta una càrrega irracional? 

El preu real és de 148,00€ buscada per internet i porta una càrrega irracional al menys d’un 60% que és el benefici per l’empresa segurament.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada