Benvinguts al blog del alumnes dels mòduls de comunicació de GES 2 de l'escola d'adults de Sant Feliu. Aquí podreu penjar els vostres treballs i llegir els dels vostres companys. També podreu participar comentant i rebent comentaris del que heu escrit. Trobareu enllaços a altres blogs que fem servir a l'escola. Recordeu que les activitats que pengeu al blog han d'estar escrites per vosaltres.


dimarts, 26 de gener del 2021

TVC J'adore Absolu 2018






        Preguntes del perfume

1. Fixa't en quins són els colors més utilitzats de l'anunci i també en el producte que anuncien. Quin és el decorat? Perquè creus que li han triat?, justifica les seves respostes.


Els colors més utilitzats el daurat i tons derivats d'aquest color, també utilitzen molt el color marró

El decorat sembla com un escenari de palau de l'antic Egipte, hi surten noies joves segudes i algunes tombades, porten vestits llargs daurats brillants transparentats. En mig hi surt una piscina amb l'aigua daurada, de l'aigua surt una noia nua, al voltant de la piscina hi trobem una mena de tasses amb vapor, com si fos encens. La noia surt supersexy i sensual de l'aigua


2. Quin és la música que sona al teu anunci? Quin tipus de música és? És una música coneguda o creada per l'anunci? Té un paper protagonista o fa de fons?


La cançó Flashing lights del cantant Kanye West amb Dwele, es música hiphop i R&B, va sortir l'any va ser llançat el 22 de novembre de 2007, com la cambra senzilla del seu tercer àlbum d'estudi. També és usada en el videojoc GTA, la cançó és gravada en "Los Angeles" (Califòrnia) La música és coneguda perquè és una cançó famosa de l'any 2007.

diria que té un paper protagonista, ja que el títol de la cançó és ''Flashing Lights'' i el vídeo està com molt il·luminat i tot de color daurat, diria que la cançó parla de la il·luminació i del color de l'ampolla del perfum.


3. A quin sector de la societat va dirigit l'anunci?


Va dirigit a la societat de les dones joves des de 30 anys. Ja que en el vídeo surten dones joves aparents de 30 anys cap amunt i també perquè el color daurat crida més l'atenció a les dones joves


4. Busca la identificació amb el jo real o amb el jo ideal?, justifica la teva resposta.


La meva experiència amb el perfum m'ha fet pensar que s'identifica amb el jo ideal, ja que és una fragància molt atractiva, dolça, temptadora, l'atractiu del seu pot et fa venir ganes de flairar, el seu color amb tons amarronats tirant a daurat el fa més atractiu, les dones que surten al vídeo et volen fer pensar o sentir-te tan sexis com elles en posar-te el perfum.


5. Són reals les imatges que presenta l'anunci o estan manipulades? Quins estereotips és representen a l'anunci?


Són imatges reals, ja que ho representen models reals, noies amb cossos sexis i ben cuidats. Els estereotips serien els cossos de les noies, temptadors y bonics de veure.


6. Hi ha un eslògan i un logotip al teu anunci? En quin moment surten?

en quin idioma estan el logotip i l'anunci?


Si, el seu eslògan és: ''Le féminin absolu'' i el seu logotip és ''J'adore Dior. Surten just al final del vídeo. El vídeo i el logotip de l'anunci estan en francès


7. Descriu la història del teu anunci i explica quin tipus de plantejament té.


La protagonista és Charlie Theron. En el la bella actriu es converteix en una deessa daurada i llum impecable durant un espot en el qual apareix sortint d'una piscina, aparentment plena d'aigua d'or , de 24 quilates. Mentre surt de la piscina, l'actriu camina amb poder i arribant a l'ànima de tot aquell i aquelles que mira. Charlie Theo es mou una lentament a través de l'aigua , encara que la càmera no s'enfoca tot el seu cos.


8. Que ens promet l'anunci , que ens donarà aquell producte si el comprem?


Ens promet tenir una actitud sensual i segura de si mateix i la seguretat de la dona atractiva i sexy que ens mostra l'anunci , ens fa plantejar que al comprar la colònia tindrem la confiança i l'autoestima que mostra l'actriu.


9. Quins beneficis racionals i emocionals promet?


Promet pujar-te l'autoestima i sentir-te millor amb tu mateix, sobretot et fa sentir com si fossis la deessa de l'anunci, tan glamurosa i sexy com ella mateixa.


10. Quin creus que és el preu real del producte del teu anunci?, creus que el producte porta una càrrega irracional?


El preu real del producte és d'uns 100 $, i si , el producte porta una càrrega irracional perquè és un perfum de marca, sobretot francesa, això fa pujar més el preu.




  







4 comentaris: